آهوی * وحشی

تجربه های غلیظ تاریکی

آهوی * وحشی

تجربه های غلیظ تاریکی

یا او

حرف زدن اینجا مثل حرف زدن جلو شیشه رفلکسه خودت رو می بینی اما نمیدونی اونور شیشه چه خبره ،البته برا کسی مثل من که همیشه حرف برا گفتن داره باید جای خوبی باشه.بچه که بودم مینشستم  اون گوشه دنج زیر پای پدر و برای خودم یه دنیا میساختم از چیزایی که دوست داشتم.نمیدونم چند ساله بودم که نوشتن رو شروع کردم اما تا سالها تنها راه آروم شدنم بود،تا اینکه یهو انگار همه چی تموم شد ته کشید انگار دیگه هیچی نبودم یه جورایی کم حرف هم شده بودم شاید بخاطر اتفاقاتی بود که یه باره افتاد و همه چی عوض شد، تا اینکه  یکی وارد زندگیم شد که بقول خودش جریانش مفصله اما یه جاهایی دیگه کم میاوردم دوباره نوشتم بعد از 2سال،نوشتن کمکم کرد برا خالی شدن نه برا تهی شدن خالی بشی که دوباره از نو تازه تر بجوشی و پر شی.اینجا رو هم اون پیشنهاد داد اولش خوشم نیومد اما قبولش کردم و اومدم.چیزهایی که اینجا مینویسم فقط برا اینه که حرف بزنم حرف بزنم و حرف بزنم.بعضی از حرفام مخاطب داره برا یه شخص خاصه شاید بخونه و بفهمه شاید هم هیچ وقت نخونه یا نفهمه !اما میخوام بگم خیلی از حرفام شاید از تو باشه اما برا هیچکس نیست!

همیشه مجبورم اسمم رو برا دیگرون تعریف کنم و بخاطر چیزی که تو ظاهرم دارم و داشتنش برا اونا عجیبه توضیح بدم و بگم که دوستش دارم اما اینجا لازم نیست بگم چرا چرا چرا ؟؟؟ البته اینقدر حاضر جواب بودم و هستم که دلم نمیاد به سوال کسی جواب ندم!!

پدر همیشه میگه آدم از تنهایی میمیره و من همیشه بش میگم آدم از فهمیده نشدنه که زنده بگور میشه.

                    دستبندی

آهن تفتیده ای

شاخه گلی

برای دستان من

چیزی بیاور.

نظرات 7 + ارسال نظر
من دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ

خوش اومدی آهوی وحشی (:
امیدوارم همون طوری که خودت میخای اینجا بدردت بخوره (:

ةوکآ دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

مرسی که اجازه دادی بخونمت

ع چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ

متوجه قطعه اصلی پازل ....حالا شدم....

:دی خوبه

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

iden دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

شناسایی افراد برگذارکننده مراسم آتش بازی در محلات تهران توسط نیروی انتظامی

ریما دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

با اینکه ۳۰۰ بار از اول تا آخر خوندنم بازم اونی که باید می فهمیدم رو نفهمیدم!!!

ونوس چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.venouse.blogfa.com

همه سرشاریم از درد
خوبیه که اقلا چه خوب چه بد چه با مخاطب چه بدون مخاطب میتونی بنویسیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد